تعریف: هر نوع تبلیغاتی که خارج از محیط‌های بسته اجراشده و دربارهمحصولات و خدمات ارائه‌شده یک کسب‌وکار اطلاع‌رسانی می‌کند.

تبلیغات محیطی برای ترویج محصول و خدمات شما در برخی از محیط‌های جغرافیایی خاص اثرگذاری بسیار خوبی دارد. در حالیکه تبلیغات بر روی بیلبوردها، نیمکت‌های اتوبوس و وسایل حمل‌ونقل می‌توانند برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار مؤثر واقع شوند، اما باز هم هر کمپین تبلیغاتی محیطی با تابلو و علائم استفاده ‌شده نزدیکی و اطراف فروشگاه و دفتر کار خود شما آغاز می‌شود.

برای آشنایی با تبلیغات محیطی به لینک زیر سری بزنید:

http://goo.gl/EnUzCZ