رفته رفته به فضای پس از تحریم نزدیک می شویم و ضرورت دارد که بازاریابی را محصور در کالاهای مصرفی ندیده بلکه آن را به فضاهای جدیدتری تسری دهیم. یکی از این فضاهای مغفول مانده بازاریابی برای بنادر است که در شرایط پس از تحریم به شدت مورد نیاز است. مبحث بازاریابی بنادر با بازاریابی کالاهای تجاری از جنبه های مختلف متفاوت است. بنادر حدودا ۲۰ با نوع مشتری در ارتباط متقابل هستند که عبارتند از صاحبان کالاها ، خطوط کشتیرانی اعم از کانتینری ، فله ، نفتی ، مسافری ، شرکت های حمل ونقل جاده ای ، ریلی ، هوایی و غیره که هرکدام انتظارات و درخواست های خاص خود را از بنادر دارند.
برای مشاهده ادامه مطلب لینک زیر را دنبال کنید: