فکرناب ایده ای برای یک زندگی موفق

۳۰ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

با اپلیکیشن جدید اپل به‌راحتی از اندروید به iOS کوچ کنید

شرکت اپل شب گذشته نسخه‌ی نهایی از سیستم‌عامل iOS 9 را به‌‌طور عمومی عرضه کرد. همچنین این شرکت در کنار این نسخه‌ از سیستم‌‌عامل iOS یک اپلیکیشن برای اندروید هم عرضه کرده است. هدف اپل از انتشار این برنامه کمک به کاربران اندروید است که قصد دارند سیستم‌عامل خود را به iOS تغییر دهند. نام این برنامه Move to iOS است؛ در حال حاضر کاربران سیستم‌عامل اندروید می‌توانند نسخه‌ی رایگان آن را از Google Play دانلود و روی دستگاه اندرویدی خود راه‌اندازی کنند.

همان‌طور که از نام این برنامه مشخص است، کاربران اندروید با استفاده از اپلیکیشن Move to iOS قادر هستند محتوای دستگاه اندرویدی قدیمی خود را به‌ سادگی به دستگاهی جدید با سیستم‌عامل iOS انتقال دهند. اپل در این برنامه قابلیت انتقال مخاطبین، تصاویر و فیلم‌های ویدیویی، بوک‌مارک‌ها (bookmarks)، قرار ملاقات‌ها در تقویم، حساب کاربری ایمیل و پیام‌ها (Messages) را فراهم کرده است.

لازم به‌ذکر است که علاقه‌مندان به این برنامه برای همگام‌سازی اطلاعات از اندروید به یک محصول جدید با سیستم‌عامل iOS باید از شبکه‌ی وای‌فای که توسط iOS ساخته می‌شود، استفاده کنند. این برنامه قادر است روی تمام دستگاه‌های این شرکت و محصولاتی که نسخه‌ی اندروید آن‌ها 4 یا بالاتر است به‌راحتی نصب و اجرا شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اندروید پیش از این یک اپلیکیشن شبیه به این برنامه را برای کاربرانی که قصد داشتند اطلاعات خود را از دستگاه iOS به یک محصول جدید اندرویدی انتقال دهند را منتشر کرده بود.

۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

10 توصیه مفید برای دورکاری

اصطلاح «دورکاری» بیش از 40 سال قدمت دارد، اما فراگیر شدن آن در میان تعداد زیادی از افرادی که از منزل به صورت تمام وقت کار می کنند تا همین اواخر میسر نشده بود.

امروزه با تغییر دیدگاه ها نسبت به دورکاری  و همچنین پیشرفت فناوری های مختلف، به نظر می رسد خیلی ها سعی دارند خود را با چنین موقعیتی تطبیق دهند.
جفری جیمز در حال حاضر بیش از 10 سال است که فقط از اتاق کار خود واقع در منزلش کار کرده است. او برای کسانی که قصد دارند این روش را برای کار کردن انتخاب کنند 10 توصیه دارد که می توانید آنها را در لینک زیر از نظر بگذرانید:

http://goo.gl/4MO5B8

۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

مصاحبه با رکسانا ورزا ؛ دختر جوان موفق ایرانی شاغل در مایکروسافت + عکس

رکسانا ورزا (Roxanne Varza) ششمین بانوی موفق زیر ۳۰ سال آمریکا در زمینه تکنولوژی‌ است اما اگر نظرش را درباره تکنولوژی بپرسی، می‌خندد و می‌گوید: «هم ازش متنفرم، هم عاشقانه دوستش دارم». او به چند دیدار با رئیس‌جمهوری فرانسه دعوت شده تا از مشکلات «استارت‌آپ‌ها» بگوید. واژه «استارت‌آپ» را خوب به خاطر بسپارید. این واژه را درباره جوانانی به کار می‌برند که ایده‌های نو و نابی در زمینه رشته‌های مختلف تکنولوژی دارند اما دستشان از سرمایه خالی است...

این مصاحبه جذاب را در لینک زیر بخوانید:

http://goo.gl/HZGvy1

۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

بر ملا شدن 12 راز موفقیت استیو جابز

مروز دیگر نام اپل در کنار استیو جابز و محصولات شگفت‌انگیزی با نشانه «i» از قبیل: iPhone، iPod iPad، iTunes، iMac، iBook، iAD، iOS و… شناخته می‌شود و بسیارند کسانی که با جزئیات یا چگونگی و نحوه زندگی وی آشنایی داشته و مسائل مربوط به آن را دنبال می‌کنند اما به نظر می‌رسد صرف‌نظر از زندگینامه این مبدع و بنیانگذار اپل، آن‌چه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد، درس‌هایی است که استیو جابز می‌تواند به هر فردی بدهد.  «کاوازاکی» که کار با استیو جابز را از ۱۹۸۳ آغاز کرد به مدت چهار سال همکاری نزدیکی با رئیس اپل داشت این فهرست را تدوین کرده است تا هیچ یک از درس‌های جابز از بین نروند یا به دست فراموشی سپرده نشوند...

در لینک زیر این مطلب را دنبال کنید:

http://goo.gl/Oj64A1

۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

با این شش قدم ساده فروش خود را انجام دهید.

وقت خود را با تلاش برای فروش به افرادی که علاقه‌مند نیستند، بودجه‌ی کافی ندارند یا مسئول خرید نیستند، یا هر کس دیگری که قرار نیست به شما جواب مثبت بدهد، هدر ندهید. وقتی مشتریان مناسب را پیدا می‌کنید،

لینک زیر شش قدم برای بالا بردن فروش به شما معرفی میکند:

http://goo.gl/ATSpnK

۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

چند دلیل کم بودن فروش سایت

تعداد زیادی از سایت‌های ایرانی فروش بسیار کمی دارند. این فروش در حدی است که گاه باعث ناامید شدن صاحب سایت و توقف فعالیت می‌شود. در لینک زیر می‌خواهیم دلایل اصلی و پایه‌ای فروش کم سایت‌ها را بررسی کنیم و برای هر مورد راهکار هایی پیشنهاد دهیم:

http://goo.gl/Rd6FFu

۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۶:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

ترفندهای مدیریت زمان از زبان 9 میلیاردر موفق جهان

هر روز شامل ۱۴۴۰ دقیقه می‌شود. افراد موفق سعی می‌کنند که بهترین بهره را از این دقیقه‌ها ببرند و مدیریت درستی روی کارهای روزانه خودشان دارند. استفاده درست از زمانی که در اختیار دارید، تاثیر زیادی روی موفقیت شما خواهد گذاشت.

افراد موفق هم به همین دلیل توانسته‌اند دست به کارهای بزرگ بزنند.

در لینک زیر ترفندهایی از ۹ میلیاردر موفق در دنیا را بیان می‌کنیم که ممکن است باعث موفقیت شما هم بشوند.

http://goo.gl/UG4LbP

۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

روش هایی برای رسیدن به رویاهای بزرگتان

روش هایی برای رسیدن به رویاهای بزرگتان

تحقق رویاهای بزرگ نیازمند تلاش و برنامه ریزی دقیقی است.پس شما یک رؤیای بزرگ دارید، حالا چی؟ خوب، الآن وقت آن رسیده است که آن را تبدیل به واقعیت کنید. رویاهای بزرگ می‌توانند بسیار الهام‌بخش باشند، ولی تا زمانی که شما اقدامی انجام بدهید، آن‌ها صرفاً فقط رؤیا هستند. در این مقاله، ده روش برای تبدیل کردن رویای بزرگ شما به واقعیت آورده شده است.

آن را باور داشته باشید.

هر روز اقدامی انجام دهید.

برای آن یک چارچوب زمانی در نظر بگیرید.

رؤیای بزرگ و روشنی داشته باشید

افراد مخالف را نادیده بگیرید.

رویای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

توقعات خود را کم کنید.

یک روش فکری اجتناب‌ناپذیر را در پیش بگیرید

برای رؤیای بزرگ خود فضایی ایجاد کنید.

به حرکت خود ادامه بدهید...

توضیحات بیشتر را در لینک زیر مشاهده کنید:

http://goo.gl/GvrXTd

۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

چند مهارت کارآفرینانه مهم که باید به فرزندان خود بیاموزیم

همه ی والدین دوست دارند بهترین زندگی ممکن را برای فرزندان خود فراهم کنند و مهارت هایی که برای موفقیت به آنها نیاز خواهند داشت را به آنان آموزش دهند. زندگی واقعی نیز پر از مشکلات و سختی های متفاوتی است که هر کسی در زندگی خود بالاخره با آنها روبرو خواهد شد. در این میان چارچوب ذهنی کارآفرینی سختی های زندگی را به چشم چالش هایی می بیند که باید بر آنها غلبه شود. بنابراین یادگیری مهارتهای آن از سنین کودکی، می تواند کودکان ما را برای مسیر دشواری که در آینده پیش رو خواهند داشت آماده کند و باعث شود یک سر و گردن از هم سن و سال های خود بالاتر بایستند و در میان آنها بدرخشند.

این مطلب را در لینک زیر دنبال کنید:

http://goo.gl/y1qRBo

۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

مقاصد برتر گردشگری در سال 2016 +عکس

لونلی پلانت به تازگی فهرست مقاصد برتر گردشگری در سال 2016 میلادی را منتشر کرده است. لونلی پلانت (Lonely Planet) نام یک انتشاراتی مخصوص کتاب‌های راهنمای سفر و گردشگری است. این انتشارات را می‌توان یکی از مطرح‌ترین‌ انتشارات در این عرصه دانست. مسافران علاقه‌مند به سفرهای ارزان از جمله مشتریان لونلی پلانت هستند.

ادامه انی مطلب جذاب را در لینک زیر دنبال کنید:

http://goo.gl/0gcJul

۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۵:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب