فکرناب ایده ای برای یک زندگی موفق

۸۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

تجارت موفق با وجود این 9 نکته

امروز برای موفق شدن در یک کار و تجارت موفق، باید انعطاف‌پذیر باشید، برنامه‌ریزی خوب داشته باشید و مهارت‌های سازمانی را بدانید. خیلی افراد با این فکر کاری را شروع می‌کنند که با روشن کردن کامپیوترها یا باز کردن در شرکتشان، پول پارو خواهند کرد. اما واقعیت این است که پول درآوردن خیلی سخت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. به همین دلیل باید برای برنامه‌ریزی وقت بگذارید تا موفق شوید. نکات زیر می‌تواند کمکتان کند:

۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

اهمیت تفویض وظایف بین کارمندان

پنج باور غلط که مانع می شوند و به شما اجازه نمی دهند که به صورت موثر و کارآمد، وظایف و مسئولیت هایی را به کارکنان تان محول نمایید و در واقع تفویض وظایف را به خوبی روشن کنید.

به عنوان یک مدیر، کار شما این است که نهایت بازدهی را از کارکنان تان و سرمایه گذاری که روی افراد شرکت تان کرده اید، بدست بیاورید. برای انجام این کار، یکی از راهها این است که به طور کارآمد و موثر، وظایفی را به کارکنان خود تفویض نمایید. همچنین تفویض وظایف یکی از راههای اصلی برای ایجاد ارتباط موثر با کارکنان، آموزش و عامل پیشرفت آنها در محل کار است.

مشاهده مطلب...

https://telegram.me/fekrenab

۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

پیشگیری از استرس شغلی

استرس مزمن و استرس شغلی برای‌تان بد است، تا اینجا نباید این جمله برای‌تان عجیب باشد. استرس مزمن باعث تمام پیامدهای منفی برای سلامتی است، شامل فشار بر سیستم ایمنی و افزایش ریسک بیماری‌ها.

اما تحقیقی جدید در دانشگاه هاروارد این دانش را مدنظر قرار داده است. استرس محل کار یا استرس شغلی ، درست به اندازه درمعرض دود سیگار بودن برای بدن شما مضر است.

مشاهده مطلب...

https://telegram.me/fekrenab

۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

عملکرد مدیران و هوش بالای آنها

وقتی دویچه بانک آلمان، جان کرایان (John Cryan) را به‌عنوان مدیرعامل جدید خود معرفی کرد، اظهارنظرهایی که در مورد او می‌شد معانی توطئه‌آمیزی داشت. یکی از نزدیکان به فایننشال تایمز گفت «او مغز بزرگی دارد.» یکی از همکاران سابق نیز گفت «او خیلی متفکر است.

این اظهارات بدیمن مشابه اظهارنظرهایی بود که در مورد ویکرام پاندیت، زمانی که به‌طور غیرمنتظره‌ای از مدیرعاملی بانک سیتی گروپ در سال 2012 استعفا داد، مطرح می‌شد. منتقدان مدیر سیتی نیز می‌گفتند او خیلی متفکر است.

مشاهده مطلب...

https://telegram.me/fekrenab

۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

نحوه نگاه دیگران بر روی ما

درمورد زندگی اجتماعی ، حقیقت‌هایی وجود دارد که مانند این حقیقت، اسباب دردسر است: شما واقعا کمترین ایده‌ای درباره این‌که در نگاه دیگران چگونه هستید ندارید. اگر کتاب جدید ” هیچ‌کس شما را نمی‌فهمد و چه باید کرد” نوشته Heidi Grant Halvorson’s را بخوانید، احساس می‌کنید مدیریت یک مکالمه موفق بین دو نفر، معجزه است؛ چه رابطه دوستانه و چه ازدواج.

۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۳۳ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

جذابیت سنج داشته باشید

دقت کرده اید که بعضی افراد همان لحظه ای که وارد اتاق می شوند اتاق را روشن می کنند؟ حضور آنها به تنهایی می تواند توجه یک جمع شلوغ را که خیلی هم مشغول هستند جلب کند حتی قبل از اینکه کلمه ای حرف بزنند در واقع جذابیت ویژه ای دارند.

شما چقدر جذاب هستید؟ اینها افرادی هستند که حضورشان زود معلوم می شود.

رسیدن به موفقیت همیشه ذهن مردم را درگیر کرده است. آنها میتوانند مشتری شما یا شخصی باشند که شما با او کار می کنید. اما آنها هر کس می توانند باشند، هر چقدر شما جذابتر به نظر برسید برای شما آسانتر خواهد بود که به سرعت یک رابطه ی دوستی پایدار برقرار کنید.

۲۹ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

کاهش تولید آیفون توسط اپل

روز گذشته گزارشی منتشر شد با این مضمون که فروش آیفون همچنان روندی نزولی داشته و همین مساله شرکت ساکن کوپرتینو را بر آن داشته که در جریان سه ماهه جاری نیز تولید اسمارت فون های خود را پایین بیاورد.

این شرکت در بازه زمانی ماه ژانویه تا مارس (یعنی سه ماهه اخیر) حدودا 30 درصد از بازه زمانی مشابه در سال قبل، کمتر آیفون تولید کرد و پیشتر به تامین کنندگان قطعه خبر داده بود که کاهش تولید آیفون را در سه ماهه جاری هم ادامه می دهد.

مشاهده مطلب...

https://telegram.me/fekrenab

۲۹ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

اهمیت آموزش فن بیان در مدارس

نگاهی به آموزش و پرورش کشور ما نشان می دهد که روش تدریس غالب، روش سخنرانی است. در کتب روش تدریس به طور مبسوط به معایب و مزایای این روش پرداخته شده است. اینکه روش تدریس سخنرانی تا چه اندازه می تواند دانش آموزان خلاق و پرسشگر بار آورده و به تبع آن نظام آموزشی ما پژوهش محور باشد، مبحثی است که خود نیازمند بحث و بررسی مفصل می باشد؛ و آنچه مسلم است هر جامعه ای برای رسیدن به توسعه پایدار نیازمند توجه ویژه به تولید علم (پژوهش) است.

۲۹ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۳۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

به جای جذب مشتری ابتدا وفاداری مشتری را جذب کنید

وفاداری مشتریان، امروزه، کلید موفقیت تجاری محسوب می شود. با افزایش وفاداری مشتریان سهم بازار و میزان سوددهی بنگاه اقتصادی بالا می رود. درک بازار با برنامه ریزی و اتخاذ استراتژی های مناسب جهت وفادار کردن مشتریان و افزایش نرخ وفاداری آنها، منافع بلندمدت برای بنگاه های اقتصادی به وجود می آورد. با پیشرفت فناوری و رقابتی تر شدن شرایط بازار در بخش های مختلف تولیدی و خدماتی، مشتری وفادار به عنوان سرمایه اصلی هر شرکتی محسوب می شود.

۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

نصف کردن عشق امکان پذیر است؟

در این مقاله روی صحبتمان با مردهایی است که گمان می کنند با ازدواج دوم و نصف کردن عشق خوشبخت می شوند!
وقتی صحبت از اختلالات اضطرابی می شود و در مورد آن توضیح داده می شود و راهکارهای درمانی ارایه می گردد، کسی این تصور را نمی کند که نویسنده قصد گسترش اختلاف اضطراب را داشته و یا خواندن این دست مقالات خود ایجاد کننده نوعی بیماری در جامعه است.

مشاهده مطلب...

https://telegram.me/fekrenab

۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب