فکرناب ایده ای برای یک زندگی موفق

۱۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

تمرکز بر مشتری مداری

مدیران امروز به درستی اهمیت تمرکز بر مشتریان را جهت رشد سازمان و رقابت درک کرده‌اند. در هر حال مشتری مداری محوری و تلاش در جلب رضایت مشتریان اکنون یک باور فراگیر شده است و سازمانهای بسیاری در عرصه عمل از این رویکرد سود میجویند.

مشاهده مطلب...

https://telegram.me/fekrenab

۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

افزونه هایی که زندگی شما را متحول می کنند

افزونه‌ها قدرتی مضاعف در اختیار مرورگرها قرار می‌دهند. افزونه‌ها نه تنها به کاربران و توسعه‌دهندگان کمک می‌کنند، بلکه زحمت پیاده‌سازی قابلیت‌های مختلف را از دوش تیم تولیدکننده برداشته و به تیم تولیدکننده مرورگر این توانایی را می‌دهند تا تمرکز خود را بر زیرساخت مرورگر معطوف سازند. در این میان مرورگر کروم بیش از سایر مرورگرها مورد قبول توسعه‌دهندگان و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. به‌طوری که طیف گسترده‌ای از افزونه‌های قدرتمند برای این مرورگر ساخته شده‌اند.

۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

بخش بندی یا تقسیم بازار

تقسیم بازار به فرایندی گفته می‌شود که طی آن بازار هدف یک محصول تولیدی و یا یک خدمت قابل ارائه، به گروه‌هایی از مشتریان آن محصول یا خدمت تقسیم می‌شود که رفتارهای خرید مشابهی از خود بروز می‌دهند. یکی از عوامل بسیار مهمی که منجر به افزایش توجه به تقسیم بازار در بازاریابی و استراتژی بازار شده است، افزایش رقابت و تعداد رقبا است.

مشاهده مطلب...

https://telegram.me/fekrenab

۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

مکالمه تلفنی و بهترین نحوه آن

اگر خجالتی هستید، مکالمه تلفنی با دیگران به مراتب از آن چه که تصور می کنید مشکل تر است. صحبتهای تلفنی برای زندگی اجتماعی سالم و ایجاد رابطه قوی، مهم هستند. در ادامه نکاتی آورده شده اند که به شما در این کار کمک می کنند.

مشاهده مطلب...

https://telegram.me/fekrenab

۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

موج سوار حرفه ای نابینا

همه ی ما رویایی در سر می پرورانیم و دوست داریم روزی به آن رویا دست پیدا کنیم. در این میان ممکن است موانع زیادی سر راهمان پیدا شود که ما را دلسرد کند و از تلاش بیشتر برای رسیدن به هدف باز دارد. دِرِک رابلو، پسری است که برای تحقق آرزوی خودش و پدرش، تلاش های بسیاری کرده است. پدرش حتی قبل از اینکه او به دنیا بیاید آرزوی این را داشته که او موج سوار حرفه ای شود، به همین خاطر اسم او را از اسم یک قهرمان موج سواری – درک هو – برداشته است. اما پسرش درک، به طور مادرزادی نابینا به دنیا می آید و باید راهی دیگر برای رسیدن به این رویا پیدا می کردند.

مشاهده مطلب...

https://telegram.me/fekrenab

۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

با مسجد تاریخی امام سمنان بیشتر آشنا شوید

مسجد تاریخی امام سمنان که پیشتر مسجد شاه و مسجد سلطانی نیز نامیده می‌شده، یکی از شاخص‌ترین آثار تاریخی شهر سمنان است.

استان سمنان و خصوصاً شهر تاریخی سمنان از ظرفیت‌های متعدد و متنوعی در حوزه گردشگری مذهبی برخوردار است که وجود دو مسجد تاریخی امام و جامع سمنان هم‌چنین وجود 37 امامزاده و بقعه متبرکه از جمله این ظرفیت‌ها در مرکز استان سمنان است.

مشاهده مطلب...

https://telegram.me/fekrenab

۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

میزهای معمولی را می توان به نمایشگرهای لمسی تبدیل کرد

تبدیل میزهای معمولی به نمایشگرهای لمسی!

گروه تحقیق و توسعه سونی موفق به عملی کردن یک ایده جاه طلبانه شد؛ تبدیل میزهای معمولی به نمایشگرهای لمسی برای پیشبرد فعالیت های شخصی و حرفه‌ای.

 نمونه اولیه چنین میزی در نمایشگاه SXSW در آستین تگزاس به نمایش درآمده است. به همین منظور پروژکتور خاصی طراحی شده که نور خود را به هر سطح مسطحی می تاباند و آن را به صفحه ای لمسی برای طراحی، نگارش و … مبدل می کند. بدین منظور از حسگرهای خاص و ابزار ردگیری حرکات دست کاربر استفاده شده است. در واقع این میز نمونه پیشرفته تری از میزی محسوب می شود که در سال 2012 با استفاده از چشم هوشمند دستگاه پلی استیشن و حسگر کینکت شرکت مایکروسافت ساخته شد.

مشاهده مطلب...

https://telegram.me/fekrenab

۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

MARKET POSITIONING به چه معناست؟

 “market positioningیعنی بدست آوردن جایگاهی مناسب در بازار فروش و تثبیت آن جایگاه، البته این فرآیند بر اساس شناخت بازار و نیاز مصرف کنندگان صورت می پذیرد.

مثل عاشق شدن می ماند! به عنوان یک کارآفرین، ما هر روز، از نو عاشق کارمان می شویم. شور و اشتیاق و اعتقاد راستین به کارمان، داشتن حس تعهد، محصولات و خدمات ما هر چیزی را امکان پذیر می سازد. موفق ترین کارآفرینان، کسانی هستند که یاد می گیرند چطور شور و اشتیاق شان به کار را به یافتن جایگاه مناسب در بازار فروش، مبدل سازند.

مشاهده مطلب...

https://telegram.me/fekrenab

۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

در سنین بزرگسالی هم می توان باهوش شد

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تلاشی برای افزایش هوش و حافظه خود حتی در سنین بزرگسالی می کنید پس شوق و ذوق باهوش تر شدن را دارید به همین دلیل می تواندی روی خود به عنوان یک بستر مناسب برای تقویت هوش و یادگیری حساب باز کنید. هرکسی به نوعی در این راه حرکت می کند که گسترده ترین روش ها برای این منظور انجام تمرینات جسمی و روحی است.

۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

قهرمان حافظه جهان و رازهای مگوی او

الکس مولن قهرمان حافظه دنیا سالها پیش حافطه ای پایین تر از حد میانگین داشت اما بعد از خواندن کتابی دگرگون کننده راه و روش های خارق العاده برای تقویت هوش و حافظه را آموخت و به کاربست.


۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب