فکرناب ایده ای برای یک زندگی موفق

۴۶ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

شخصیت ها را از روی تلفن های همراهشان بشناسید

شخصیت ها را از روی تلفن های همراهشان بشناسید

امروزه تقریبا دست همه افراد جامعه، از کوچک گرفته تا بزرگ می توان گوشی های موبایل به ویژه گوشی های هوشمند را دید. شاید شما هم مثل خیلی از افراد گمان می کنید انتخاب های افراد ازجمله انتخاب گوشی موبایل به سلیقه آنها بستگی دارد.

 امروزه تقریبا دست همه افراد جامعه، از کوچک گرفته تا بزرگ می توان گوشی های موبایل به ویژه گوشی های هوشمند را دید. شاید شما هم مثل خیلی از افراد گمان می کنید انتخاب های افراد ازجمله انتخاب گوشی موبایل به سلیقه آنها بستگی دارد. اگرچه سلیقه در این امر دخیل است اما تا حدودی به ویژگی های شخصیتی افراد و عادات آنها هم بستگی دارد. البته این ویژگی ها نسبی بوده و به طور مطلق نمی توانیم براساس آنها به بررسی دقیق ویژگی های شخصیتی افراد بپردازیم،

http://goo.gl/PhwbHo

۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۵:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

دشمن درونی خود را بشناسید

دشمن درونی خود را بشناسید

 

بیشتر ما افراد بزرگی را که در اطراف مان حضور دارند، تحسین می کنیم؛ چه تاجر باشند، چه سیاستمدار، بازیگر یا چهره ای مشهور. موفقیت هیچ گاه یک ویژگی کوتاه مدت نبوده است؛ بلکه همیشه نیازمند تلاش جدی و برنامه ریزی ست. بزرگ ترین دشمنی که در کمین موفقیت اشخاص است، رویکرد، نگرش و ویژگی های شخصی اوست که مسیر رسیدن به موفقیت را دشوار می سازد. فکر کنید و برخی جوانب رفتاری و شخصیتی خود را که مانع موفقیت تان شده، بشناسید. در زیر پنج مانع اصلی یا دشمنان شخصی موجود بر سر راه موفقیت خود را بشناسید:

http://goo.gl/kyg8kY

۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۵:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

اهمیت تمرکز بر روی کارهای روزانه

حقیقات بسیاری نشان داده که کسانی که در کارهایشان تمرکز می‌کنند، نه تنها بازدهی آن کار به طور فزاینده‌ای بالا می‌رود، که قابلیت این را دارند تا به واسطه تمرکز، نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنند. تمرکز فکر با قدرت یادگیری در ارتباط است. به این معنی که هر قدر تمرکز بالا باشد، درک، دقیق‌تر و عمیق‌تر و یادگیری سریع‌تر انجام می‌گیرد و در نتیجه ارتباط خوبی هم با دیگران برقرار می شود . به طور کلی می‌توان گفت که تمرکز اعتماد به نفس را بالا می‌برد و روی هر چیزی تمرکز کنید در همان زمینه رشد می‌کنید.

این مطلب مفید را در لینک زیر دنبال کنید:

http://goo.gl/09xK6X

۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

با تبلیغات محیطی بیشتر آشنا شوید

 

تعریف: هر نوع تبلیغاتی که خارج از محیط‌های بسته اجراشده و دربارهمحصولات و خدمات ارائه‌شده یک کسب‌وکار اطلاع‌رسانی می‌کند.

تبلیغات محیطی برای ترویج محصول و خدمات شما در برخی از محیط‌های جغرافیایی خاص اثرگذاری بسیار خوبی دارد. در حالیکه تبلیغات بر روی بیلبوردها، نیمکت‌های اتوبوس و وسایل حمل‌ونقل می‌توانند برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار مؤثر واقع شوند، اما باز هم هر کمپین تبلیغاتی محیطی با تابلو و علائم استفاده ‌شده نزدیکی و اطراف فروشگاه و دفتر کار خود شما آغاز می‌شود.

برای آشنایی با تبلیغات محیطی به لینک زیر سری بزنید:

http://goo.gl/EnUzCZ

۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

اثرگذارترین کمپین های سال 2015

کمپین‌های تبلیغاتی همواره سعی در جلب توجه ما دارند، اما چون عموم مردم با انبوهی از انواع تبلیغات در طی روز بمباران می‌شوند، به‌نوعی این تبلیغات بی‌اثر است. بنابراین چاره‌ای نیست که شرکت‌های تبلیغاتی و بازاریابی به‌منظور جلب‌توجه بیشتر به استفاده از خلاقیت، طنز، جلوه‌های اینتراکتیو غیرمنتظره یا حتی ابهام در تبلیغات خود روی آورند.

با ما در لینک زیر همراه باشید:

http://goo.gl/ctROcr

۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

تعریف جدیدی از کارآفرینی

 

کارآفرینی موضوعی است که از اواخر قرن بیستم مورد توجه محافل آموزشی کشورهای جهان قرار گرفته است. بررسی تاریخ ادبیات کارآفرینی مؤید آن است که این واژه اولین بار در تئوری هایاقتصادی و توسط اقتصاد دانان ایجاد شده و سپس وارد مکاتب و تئوری های سایر رشته های علوم گردیده است.

ادامه این مطلب را در لینک زیر ببینید:

http://goo.gl/SsWmQP

۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

کودکان نیز افسردگی می گیرند

متخصصان می‌گویند به دارو درمانی ادامه دهید اما کودک و والدین را ترغیب به شرکت در جلسات مشاوره کنید.

اگر داروهای ضد افسردگی همیشه برای بچه‌ها ایمن نیستند پس چه باید کرد؟ والدین گیج ، وحشت‌ زده می‌شوند: زمانی که یک کودکی افسرده است، چه باید کرد؟
گام نخست: دارو را متوقف نکنید. روان‌ پزشک دیوید فاسلر می‌گوید...

ادامه این مطلب را در لینک زیر دنبال کنید:

http://goo.gl/r50OMN

۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

راههای غلبه بر خشم

خشمگین، عصبانی و افسرده بودن برای مدت طولانی، به ضرر سلامتی است. این حالات روانینه تنها ذهن را ضعیف می‌کنند بلکه به بدن هم لطمه می‌زنند. استراتژی‌ها و مهارت‌های غلبه برا این شرایط مهم هستند چون به فرد توانایی سازگاری و کنارآمدن با شرایط سخت را می‌دهند. با این وجود، همه استراتژی‌ها عالی نیستند؛ برخی مفیدند درحالی‌که بقیه آسیب‌زننده‌اند.

این راهکارهای مفید را در لینک زیر مشاهده بفرمایید:

http://goo.gl/K4upt2

۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۶:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

7توصیه مهم برای میلیاردر شدن

 

پولدار شدن تقریباً آرزوی همه انسان‌هاست حتی آنهایی که معتقدند علم بهتر است از ثروت نیز برای رسیدن به پول از هیچ فرصتی چشم پوشی نمی‌کنند! اما چطوری میتوان میلیاردر شد؟

میلیاردر شدن حالا از هر زمان دیگری ساده‌تر شده‌است. آدم‌های زیادی به من ایمیل فرستاده‌اند و گفته‌اند این کار غیرممکن است. آنها می‌گویند: “میلیاردر شدن فقط به شانس آدم بستگی دارد. آدم فقط زمانی پولدار می‌شود که پولدار به دنیا آمده‌باشد یا در قمار برنده‌شده‌باشد. پولدار شدن به کمک بسیار والدین نیاز دارد  و ...

توصیه های میلیاردر شدن را در لینک زیر ببینید:

http://goo.gl/55NVr1

۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب

چند توصیه برای فصل امتحانات

چگونه درس خوان شویم؟

سوالی به نظر ساده اما بسیار مهم که هر دانش آموزی به دنبال جواب آن است...

این توصیه ها را در لینک زیر دنبال کنید:

http://goo.gl/lhdWxt

۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فکر ناب